Birmania β Calatorie in Tara Aurului
Descriere
Destinatie: Myanmar
Durata: 15 nopti
β In Myanmar veti ramane surprinsi de caldura oamenilor inca de la primul contact, dar si fascinanti de fosta capitala Yangon ce imbina patru stiluri arhitecturale: britanic, indian, chinez si birmanez, recunoscut pentru arhitectura sa coloniala, un exemplu desavarsit al unei capitale coloniale britanice din sec. 19.
Destinatie: Myanmar
Durata: 15 nopti
β In Myanmar veti ramane surprinsi de caldura oamenilor inca de la primul contact, dar si fascinanti de fosta capitala Yangon ce imbina patru stiluri arhitecturale: britanic, indian, chinez si birmanez, recunoscut pentru arhitectura sa coloniala, un exemplu desavarsit al unei capitale coloniale britanice din sec. 19.
Itinerariu
Ziua 1
BUCURESTI β DOHA
Ziua 2
YANGON
Ziua 3
YANGON β KYAIKHTIYO
Ziua 4
KYAIKHTIYO β BAGO β YANGON
Ziua 5
YANGON - BAGAN
Ziua 6
BAGAN
Ziua 7
BAGAN
Ziua 8
BAGAN β PAKOKKU - MONYWA
Ziua 9
MONYWA - PO WIN TAUNG -MANDALAY
Ziua 10
MANDALAY
Ziua 11
MANDALAY
Ziua 12
MANDALAY β HEHO β PINDAYA - LACUL INLE
Ziua 13
LACUL INLE
Ziua 14
LACUL INLE
Ziua 15
LACUL INLE β HEHO - YANGON
Ziua 16
YANGON β DOHA - BUCURESTI
CONDITIILE GENERALE DE PARTICIPARE:
Prezentul
document constituie anexa la contractul de prestari servicii.
Tarifele sunt in
euro / persoana. Tarifele sunt valabile pentru grup minim
persoane. In cazul in care nu se intruneste numarul minim mentionat,
pretul se poate majora cu pana la 10%, daca nu este precizat altfel. Aceasta
conditie este acceptata de cei inscrisi la excursie automat, la semnarea
contractului de prestari servicii turistice si nu constituie motiv de anulare.
Numarul minim de participanti pentru a se organizza excursiile optionale este
egal cu numarul minim de participanti pentru intregul program. Sub acest numar,
agentia poate majora pretul sau anula optionalul.
In cazul in care
turistul renunta la excursie, indiferent de motive, acesta va suporta
urmatoarele penalitati calculate din valoarea totala a excursiei:
a. 30 % daca
retragerea se face pana in 60 de zile inaintea inceperii excursiei;
b. 75 % daca
retragerea se face intre 59 - 31 de zile inaintea inceperii excursiei;
c. 100 % daca
retragerea se face mai tarziu de 30 zile inaintea inceperii excursiei sau daca
turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.
Aceste
penalizari se aplica in toate cazurile, cu exceptia programelor cu croaziera,
sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare
(ex: programe de Paste, Craciun, Revelion, Early Booking etc).
Rezervarile pentru pachetele de Craciun /Revelion/ Paste/
Early Booking anulate, sunt supuse unor conditii speciale de penalizare:
a. 50 % daca
retragerea se face pana in 60 de zile
inaintea inceperii excursiei;
b. 80 % daca
retragerea se face intre 59 - 31 de zile inaintea inceperii excursiei;
c. 100 % daca
retragerea se face mai tarziu de 30 zile inaintea inceperii excursiei sau daca
turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.
In cazul
programelor care includ croaziere, temenele se modifica, astfel:
a. 10 % daca
retragerea se face pana in 76 de zile inaintea inceperii excursiei;
b. 40 % daca
retragerea se face intre 75 -60 zile inaintea inceperii excursiei;
c. 75 % daca
retragerea se face intre 59 -31 zile inaintea inceperii excursiei;
d. 100 % daca
retragerea se face mai tarziu de 30 zile inaintea inceperii excursiei sau daca
turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.
Clasificarea
hotelurilor, restaurantelor, vasului de croaziera este cea oficial atribuita de
organele de resort din tarile respective.
In situatii de
exceptie ( evenimente, congrese, conferinte, targuri etc. ) agentia poate opera
modificari in structura programului, fara a afecta vizitarea obiectivelor
turistice.
Compania aeriana
si orele de zbor mentionate in program sunt cu titlu informativ si pot fi
schimbate. Agentia nu este responsabila in cazul in care programul turistic nu
poate fi realizat, partial sau total, din cauza modificarii orarului de zbor,
intarzierii sau anularii curselor aeriene. Siguranta bagajelor pe durata
transportului aerian cade in sarcina companiei aeriene.
Taxele de
aeroport sunt valabile la data intocmirii programului si pot fi modificate pana
la emiterea biletelor de avion.
Pe durata
circuitelor, sosirea la cazare se face de regula seara, putand aparea
intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la
cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu
se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic
din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea sau schimbarea anumitor
sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei
anumitor turisti (intarzieri, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghizi,
conducatorii auto etc.).
Pentru
programele care presupun obtinerea vizei inainte de plecare, turistii au
obligatia sa trimita toate documentele solicitate agentiei in termenul prevazut
de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obtine viza din cauza timpului
scurt pana la plecare. In cazul in care obtinerea vizei este conditionata de
prezenta fizica a turistilor pentru interviu, acestia au obligatia de a se
prezenta la data si ora la care s-a facut programarea. Refuzul autoritatilor
consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agentiei
AGETUR, exonereaza agentia de la orice raspundere. Turistilor carora li s-a
refuzat acordarea vizei, li se va returna intreaga suma achitata in avans, mai
putin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru
anularea excursiei, costurile variind in functie de data anularii serviciilor.
Taxa de viza perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se ramburseaza.
In cazul in care turistul isi planifica mai multe vacante succesive si nu
trimite documentele la timp / nu se prezinta personal pentru obtinerea vizei,
agentia nu poate fi trasa la raspundere iar turistul are obligatia de a-si
obtine singur viza necesara calatoriei.
Pe durata
croazierelor toate platile efectuate ( bauturi, cumparaturi, masaj etc ) se
inregistreaza pe cardul personal pe care fiecare turist il primeste la
imbarcare. Micul dejun si pranzul se servesc in regim bufet iar cina se
serveste ori in restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere)
fiecare pasager avand o anumita masa rezervata, de la inceputul pana la
sfarsitul croazierei. Bagajele, atat la imbarcare cat si la debarcare, sunt
transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabina primeste un buletin
informativ cu toate activitatile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole
etc ). Cabinele pot sa difere din punct
de vedere al confortului unele fata de altele, cu toate acestea diferenta de
pret este data de pozitionarea acestora pe vas, cele aflate pe puntile superioare
fiind de regula mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regula cabina
interioare din categoria celor garantate (fara posibilitatea alegerii pozitiei
pe o anumita punte) si se nominalizeaza cu cel mult o saptamana inainte de
plecare. Agentia nu se face responsabila in cazul in care apar nemultumiri
legate de acest aspect. De asemenea, linia de croaziera poate face un upgrade
la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioara la o
categorie superioara) fara o informare in prealabil si in mod aleatoriu iar
agentia nu poate fi trasa la raspundere.
In porturile in care opreste vasul, turistii au posibilitatea sa cumpere
excursii de la biroul de turism aflat la bord sau sa isi faca propriul program,
insotitorul roman neavand obligativitatea de a-i insoti.
Copiii minori
pot calatori doar: a) insotiti de ambii parinti b) insotiti de unul dintre
parinti care sa aibe acordul notarial al
parintelui care nu calatoreste ( sau incredintare prin hotarare
judecatoreasca definitiva, certificat de deces ); c) insotiti de un adult cu
certificat de cazier judiciar in original si acordul notarial al ambilor
parinti. Copiii care nu au carte de identitate, vor calatori obligatoriu cu
pasaportul.
Turistul are
obligatia sa se asigure ca documentele de calatorie precum cartea de identitate
sau pasaportul, nu sunt deteriorate (in special elementele de siguranta si/sau
poza). Atentie: Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu
sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia. Pentru toate celelalte
state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii
romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului
valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru tarile in
care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul
valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu
permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporar, de
aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati
sa faceti deplasarea sau va consultati in aceasta privinta cu agentia de
turism. Atentie, persoanele recent casatorite au obligatia de a-si schimba
Cartea de Identitate anulata de autoritati (perforata/ taiata).
Pentru a
consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare sau
informatii suplimentare legate de calatoria cetatenilor romani in strainatate,
accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
Ziua 1
BUCURESTI β DOHA
Ziua 2
YANGON
Ziua 3
YANGON β KYAIKHTIYO
Ziua 4
KYAIKHTIYO β BAGO β YANGON
Ziua 5
YANGON - BAGAN
Ziua 6
BAGAN
Ziua 7
BAGAN
Ziua 8
BAGAN β PAKOKKU - MONYWA
Ziua 9
MONYWA - PO WIN TAUNG -MANDALAY
Ziua 10
MANDALAY
Ziua 11
MANDALAY
Ziua 12
MANDALAY β HEHO β PINDAYA - LACUL INLE
Ziua 13
LACUL INLE
Ziua 14
LACUL INLE
Ziua 15
LACUL INLE β HEHO - YANGON
Ziua 16
YANGON β DOHA - BUCURESTI
CONDITIILE GENERALE DE PARTICIPARE:
Prezentul
document constituie anexa la contractul de prestari servicii.
Tarifele sunt in
euro / persoana. Tarifele sunt valabile pentru grup minim
persoane. In cazul in care nu se intruneste numarul minim mentionat,
pretul se poate majora cu pana la 10%, daca nu este precizat altfel. Aceasta
conditie este acceptata de cei inscrisi la excursie automat, la semnarea
contractului de prestari servicii turistice si nu constituie motiv de anulare.
Numarul minim de participanti pentru a se organizza excursiile optionale este
egal cu numarul minim de participanti pentru intregul program. Sub acest numar,
agentia poate majora pretul sau anula optionalul.
In cazul in care
turistul renunta la excursie, indiferent de motive, acesta va suporta
urmatoarele penalitati calculate din valoarea totala a excursiei:
a. 30 % daca
retragerea se face pana in 60 de zile inaintea inceperii excursiei;
b. 75 % daca
retragerea se face intre 59 - 31 de zile inaintea inceperii excursiei;
c. 100 % daca
retragerea se face mai tarziu de 30 zile inaintea inceperii excursiei sau daca
turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.
Aceste
penalizari se aplica in toate cazurile, cu exceptia programelor cu croaziera,
sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare
(ex: programe de Paste, Craciun, Revelion, Early Booking etc).
Rezervarile pentru pachetele de Craciun /Revelion/ Paste/
Early Booking anulate, sunt supuse unor conditii speciale de penalizare:
a. 50 % daca
retragerea se face pana in 60 de zile
inaintea inceperii excursiei;
b. 80 % daca
retragerea se face intre 59 - 31 de zile inaintea inceperii excursiei;
c. 100 % daca
retragerea se face mai tarziu de 30 zile inaintea inceperii excursiei sau daca
turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.
In cazul
programelor care includ croaziere, temenele se modifica, astfel:
a. 10 % daca
retragerea se face pana in 76 de zile inaintea inceperii excursiei;
b. 40 % daca
retragerea se face intre 75 -60 zile inaintea inceperii excursiei;
c. 75 % daca
retragerea se face intre 59 -31 zile inaintea inceperii excursiei;
d. 100 % daca
retragerea se face mai tarziu de 30 zile inaintea inceperii excursiei sau daca
turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.
Clasificarea
hotelurilor, restaurantelor, vasului de croaziera este cea oficial atribuita de
organele de resort din tarile respective.
In situatii de
exceptie ( evenimente, congrese, conferinte, targuri etc. ) agentia poate opera
modificari in structura programului, fara a afecta vizitarea obiectivelor
turistice.
Compania aeriana
si orele de zbor mentionate in program sunt cu titlu informativ si pot fi
schimbate. Agentia nu este responsabila in cazul in care programul turistic nu
poate fi realizat, partial sau total, din cauza modificarii orarului de zbor,
intarzierii sau anularii curselor aeriene. Siguranta bagajelor pe durata
transportului aerian cade in sarcina companiei aeriene.
Taxele de
aeroport sunt valabile la data intocmirii programului si pot fi modificate pana
la emiterea biletelor de avion.
Pe durata
circuitelor, sosirea la cazare se face de regula seara, putand aparea
intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la
cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu
se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic
din cauza conditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea sau schimbarea anumitor
sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei
anumitor turisti (intarzieri, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghizi,
conducatorii auto etc.).
Pentru
programele care presupun obtinerea vizei inainte de plecare, turistii au
obligatia sa trimita toate documentele solicitate agentiei in termenul prevazut
de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obtine viza din cauza timpului
scurt pana la plecare. In cazul in care obtinerea vizei este conditionata de
prezenta fizica a turistilor pentru interviu, acestia au obligatia de a se
prezenta la data si ora la care s-a facut programarea. Refuzul autoritatilor
consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agentiei
AGETUR, exonereaza agentia de la orice raspundere. Turistilor carora li s-a
refuzat acordarea vizei, li se va returna intreaga suma achitata in avans, mai
putin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru
anularea excursiei, costurile variind in functie de data anularii serviciilor.
Taxa de viza perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se ramburseaza.
In cazul in care turistul isi planifica mai multe vacante succesive si nu
trimite documentele la timp / nu se prezinta personal pentru obtinerea vizei,
agentia nu poate fi trasa la raspundere iar turistul are obligatia de a-si
obtine singur viza necesara calatoriei.
Pe durata
croazierelor toate platile efectuate ( bauturi, cumparaturi, masaj etc ) se
inregistreaza pe cardul personal pe care fiecare turist il primeste la
imbarcare. Micul dejun si pranzul se servesc in regim bufet iar cina se
serveste ori in restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere)
fiecare pasager avand o anumita masa rezervata, de la inceputul pana la
sfarsitul croazierei. Bagajele, atat la imbarcare cat si la debarcare, sunt
transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabina primeste un buletin
informativ cu toate activitatile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole
etc ). Cabinele pot sa difere din punct
de vedere al confortului unele fata de altele, cu toate acestea diferenta de
pret este data de pozitionarea acestora pe vas, cele aflate pe puntile superioare
fiind de regula mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regula cabina
interioare din categoria celor garantate (fara posibilitatea alegerii pozitiei
pe o anumita punte) si se nominalizeaza cu cel mult o saptamana inainte de
plecare. Agentia nu se face responsabila in cazul in care apar nemultumiri
legate de acest aspect. De asemenea, linia de croaziera poate face un upgrade
la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioara la o
categorie superioara) fara o informare in prealabil si in mod aleatoriu iar
agentia nu poate fi trasa la raspundere.
In porturile in care opreste vasul, turistii au posibilitatea sa cumpere
excursii de la biroul de turism aflat la bord sau sa isi faca propriul program,
insotitorul roman neavand obligativitatea de a-i insoti.
Copiii minori
pot calatori doar: a) insotiti de ambii parinti b) insotiti de unul dintre
parinti care sa aibe acordul notarial al
parintelui care nu calatoreste ( sau incredintare prin hotarare
judecatoreasca definitiva, certificat de deces ); c) insotiti de un adult cu
certificat de cazier judiciar in original si acordul notarial al ambilor
parinti. Copiii care nu au carte de identitate, vor calatori obligatoriu cu
pasaportul.
Turistul are
obligatia sa se asigure ca documentele de calatorie precum cartea de identitate
sau pasaportul, nu sunt deteriorate (in special elementele de siguranta si/sau
poza). Atentie: Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu
sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia. Pentru toate celelalte
state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii
romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului
valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru tarile in
care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul
valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu
permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporar, de
aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati
sa faceti deplasarea sau va consultati in aceasta privinta cu agentia de
turism. Atentie, persoanele recent casatorite au obligatia de a-si schimba
Cartea de Identitate anulata de autoritati (perforata/ taiata).
Pentru a
consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare sau
informatii suplimentare legate de calatoria cetatenilor romani in strainatate,
accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.